Неділя
24.09.2017
22:22
Пошук

Миколаївська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів

Академія дитячої творчості

Експериментальний навчальний заклад Всеукраїнського рівня

Художньо-естетичне відділення

Предмети декоративно- прикладного мистецтва

Художня обробка деревини

Художня обробка металу та каменю

Художнє соломоплетення

Художня кераміка

Художня обробка тканини (вишивка, ткацтво)

Художній розпис

Моделювання та конструювання одягу

Малюнок та живопис



З 1995 року з метою реалізації творчого потенціалу учнів школа починає плідну співпрацю із Центром інформації та документації Ради Європи в Україні, за сприянням якого започатковано і проведено виставки робіт учнів у Верховній Раді України, Адміністрації Президента України, Кабінеті Міністрів, Національному банку України, на міжнародних конгресах. Школа гідно представляла середні навчальні заклади Миколаївщини у Київському Національному палаці «Україна». Роботи учнів знаходяться в Раді Європи в Страсбурзі, посольстві України в Греції, Німеччині, Польщі, Молдови, Сербії – Чорногорії, Англії, Франції, країнах СНД.



Малюнок та живопис є обов`язковим предметом з першого по восьмий клас включно, адже гарний малюнок – це першооснова для будь-якого витвору декоративно-прикладного мистецтва. Ті учні, які вважають своїм покликанням художню творчість, з дев`ятого класу обирають за бажанням предмет спеціалізації – «малюнок та живопис».
З метою поглиблення вивчення специфіки малювання програми занять у кожному класі охоплюють три основні розділи: малюнок, живопис та композицію.
Вони розраховані на проведення уроків у 1 класі – одну годину на тиждень, у 2-4 класах – дві години на тиждень, у 5-8 класах – три години на тиждень. З 9 по 11 клас малюнок, живопис та композиція є одним із предметів спеціалізації за вибором учнів, що триває чотири години на тиждень. Тематика занять у кожному наступному класі розширюється та ускладнюється з урахуванням вікових особливостей учнів.
Головна мета предмета у молодших класах – виявлення особистих здібностей дітей, заохочення їх до мистецтва та спонукання до творчості. На початковому етапі важливо привчити дітей до активного сприйняття навколишнього світу. Діти отримують навички орієнтування в розмаїтті пластичних та естетичних властивостей предметів, кольорів і їх відтінків.

Кожен клас поділяється на дві групи, з якими працюють два вчителя з малюнку та живопису. Педагоги знаходять шляхи до душі кожної дитини, підтримуючи бажання оволодіти секретами зображальної грамоти, створюють у класі атмосферу творчого пошуку і натхненної праці, від якої учні одержують максимум естетичної й моральної насолоди. Вчителі, володіючи значним обсягом ґрунтовних знань з образотворчого мистецтва, добре орієнтуючись у проблемах дитячої психології, створюють позитивний вектор у навчанні та вихованні.